Wersja czytana   Click to listen highlighted text! Wersja czytana Powered By GSpeech

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
89 762 62 62
biuro@bartsat.pl

Telemagazyn.pl

Partnerzy

Odwiedziny od 13.03.2005 Dzisiaj 25 Ogólnie 2811263
Rozmiar

Jaka jest jakość połączeń telefonicznych?

Jakoś połączeń nie powinna odbiegać od jakości połączeń oferowanych w zwykłej telefonii stacjonarnej.

Czy do dzwonienia potrzebuję specjalnego telefonu?

Nie. Każdy aparat telefoniczny posiadający wyjście RJ11 oraz możliwość wybieranie tonowego powinien działać w naszej usłudze.

Czy wybierając usługę telefonu muszę zakupić także usługę stałego dostępu do internetu?

Tak. Należy być abonentem przynajmniej telewizji kablowej.

W jaki sposób realizowana jest usługa telefonu?

Usługa oferowana jest dzięki podłączeniu zwykłego aparatu telefonicznego do modemu, dzięki któremu głos jest konwertowany do postaci cyfrowej i przesyłany do odpowiednich serwerów. Następnie dane są przesyłane do zewnętrznego operatora, który realizuje połączenie z wybranym numerem stacjonarnym lub komórkowym.

Jak dzwonić?

Połączenie odbywa się w identyczny sposób jak w telefonii stacjonarnej. Chcąc wykonać połączenie w kraju wybieramy prefix miasta z którym chcemy się połączyć (np. Olsztyn prefix 89) oraz numer telefonu (np. 89-762-62-62).
Chcąc wykonać połączenie międzynarodowe wybieramy kierunek 00 , następnie prefix państwa (np. Francja 33) oraz numer telefonu (np. 00 33 XXXXXXXXX). Chcąc połączyć się na telefony komórkowe krajowe wybieramy kierunek 0 następnie numer telefonu komórkowego np. 0 509 XXXXXX.

Czy w ramach usługi mogę wykonywać bezpłatne połączenia do służb alarmowych?

Tak, można wykonywać połączenia np. 112, 997, 998, 999, itp.

Ile linii telefonicznych mogę podłączyć?

Do modemu można podłączyć jedną lub dwie linie.

Jaki będę płacić abonament za każdą dodatkową linię telefoniczną?

Każdy abonent, który będzie chciał posiadać dwie niezależne linie telefoniczne w obrębie lokalu, otrzyma od nas modem kablowy z dwoma wyjściami RJ11. Każda linia będzie posiadała oddzielny numer telefonu. W takim przypadku za drugą linię telefoniczną zapłacimy standardowo dodatkowe 100% ceny abonamentu.

Czy mogę przenieść swój numer telefonu od obecnego operatora?

Tak. Obecnie posiadamy podpisane umowy umożliwiające przeniesienie numeru od innych operatorów.

Czy w usłudze dostępne są połączenia na krajowe infolinie (0-800 i inne)?

Tak. Są one dostępne.

Czy niewykorzystane darmowe minuty przechodzą na kolejne miesiące?

Nie. Darmowe minuty są do wykorzystania w miesiącu bieżącym.

Jakie jest rozliczanie rozmów, sekundowe czy minutowe?

Naliczanie następuje co 1 min.

Czy rachunek za usługi telefoniczne będzie na osobnej fakturze?

Tak. Rachunek za wszystkie usługi z których korzysta abonent w TVK Bart-Sat, będzie znajdował się na jednej fakturze.

Czy połączenia przychodzące od zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych będą wyższe?

Nie. Wszystkie połączenia od innych operatorów telekomunikacyjnych, będą naliczane zgodnie z taryfikatorem połączeń do sieci stacjonarnych.

Czy darmowe minuty można wykorzystywać na połączenia komórkowe?

Nie. Darmowe minuty można wykorzystać na połączenia wewnątrz sieci TVK Bart-Sat, strefowe i międzystrefowe

end faq

 

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech